Sunday 17 June 2012

Kesakitan Kejiwaan.

Hi, saya sedang menggila. OKBAI.
1. Selamat Menyambut Hari Israk Mikraj :)
2. Selamat Hari Bapa :)
3. Selamat selama-lamanya. Eh!


Kau tahu tak aku minat dekat Naim Daniel Baharin? tak? hmm kenapa tak wehh :'(
Haha, act aku tak tau nak update apa dah.
Lama kott tak update blog. 
Selalunya online FB, tweet dengan phone je.
Bila nak update blog guna lappy, awkward jugakk!


Harini hari Ahad. Setiap hari Ahad aku akan rasa bosan.
Weh, aku nak keluar! Nakk tengokk movie.
Hmm, bebudak ni tukar planning tak bagi tahu aku do!
Ishh, kalau depa bagi tahu awal-awal, maybe wa takkan beriya-iya support plan nak pergi GH tu.
haih, susah ah ceni.


Apahal keyboard ni macam siaa weh? 
Menyirap gak aku. Macam haremm betul.
ishh.


Wa tengah tengok NONA nii, haha.
Semata-mata nak tengok NELOFA.
Hihi, dia comel do!


Eh, pahal ayat aku macam mat rem nii!


Crush aku nak pergi jauh dahh :'(
Ishh, sedih lah gila!
At last aku kena lupakan dia jugakk.
Selamat tinggal crush handsome yang berambut ala-ala Justin Bieber yang baru tu :)
Ce kau teka siapa crush aku. Muehehe.
Kau crush pertama aku. Sila berbangga. K takyah!


Aku ada crush baru ni :3
Siapa? Naim Daniel Baharin. Kau kenal tak? Tak? okayy.
Weh Naim Daniel, kau tahu tak aku minat gila-gila dekat kau?
Pernah kau tahu tak?
Aku jadi penonton setia Jangan Ambil Padang Kami semata-mata nak tengok muka kau.
Nak dengar kau nyanyi. Ish.
Kalau ada ulangan cerita tu punn aku tengok tauu.
Even satu episod aku tengok 3,4 kali.
Nampak tak macam mana aku suka kau? Nampak tak? Okayy tak.
Weh, tadi kau RT+FAV tweet aku ken. Bangga beb.
Muahaha. k, 
K, kau memang handsome, suara sedap dan aku berangan.
Hihi.


#BackInTime



No comments:

Post a Comment