Tuesday 24 April 2012

Campur, Tolak, Bahagi, Darab

Lama rasanya tak update blog.
Kitaa busy lah. Ewahh, busy lah sangat.
Ya, aku delete semuaa post dekat blog ni.
Kenapa? Jangan tanya lahh kan.

Fuhh, memang tak ada idea nak update pasal apa -,-

Yaa, aku rasaa, aku lagi selesa single kut.
Dah 3 bulan aku single. Heh, kau ada?
Nahh, bila ada orang mintak couple, rasa kekok gila bhaii.
Ce kau buat macam aku buat. Heheh.
Takat ni jeh, dah bape laki tah aku reject.
Bukan nak gebang lah kan.

Woii, single ni berbaloi. Percayalah.
Aku topup 10 ringgit, 2 minggu boleh tahan kau tahu?
Tak payah nak bergayut dengan phone 24 jam sangat.
Tak payah nak jauhkan diri dari lelaki lain supaya boyf kau marah/jealous.
Kau boleh buat apa kau suka tanpa memikirkan hati/perasaan boyf kau.
Tayah nak cover ayu sangat. Bhahaha.

Deyy, aku nak ucapkan tahniah dekat diri aku sendiri sebabb, aku mengalami satu pencapaian yang luar biasa :O
Adalah sorang mamat nihh kann kann.
Aku tak tahulah apa yang dia tak puas hati dengan aku atau apa.
Diaa call aku, maki-maki aku.
Aku pun macam ''err''
Time diaa maki aku tuhh, aku dengar, aku diam.
Tak lama lepastuh, bergenang air mata beb. Haha.
Orang mana tak sakit hati/marah weii.
Puass aku sabarr. Nak jeh aku maki diaa balik.
Tapi yang best en, aku diam jeh. 
Wahh, mana mulut biadap aku sebelum nih?
Aku happy sebab aku dah banyak berubah *sikit*
Itu memang pencapaian yang sangat-sangat best!

Weh, aku tak puas hati dengan sorang 'abang pengawas' dekat sekolah tuh.
Alahh, ketua pengawas yang konon-konon handsome tuh.
Yaa, Iman Radi. Hahaha,
Tak puas hati kenapa?
Kau tahu? Aku kena pimpin ikrar time perhimpunan rasmi hari Senin.
Macam biasa, sebelum tuh kena jumpa pengawas yang selalu pimpin ikrar time perhimpunan rasmi sebelum ni lah kan.
Sebab nak mintak teks ikrar pelajar.

Aku pun pergi lah kelass dia. 
Aku bagi pen dengan buku untuk diaa tulis ikrar tuh.
Aku pun pandai sangat, tak check langsung ikrar yang diaa bagi tuh.
Sampai masanya untuk aku baca ikrar tuh, ketar lah jugak atas stage tuh.
Maklumlah, firstime.
Lepas selesai perhimpunan tuh, budak nih duk kata ikrar yang aku baca tuh salah. Eh, salah?
Aku check balik. Eh, betullah. Salah!
Woii, malu woii.
Hahaha. Semua nak bahan aku.
Alahh, sebenarnya gedik-gedik jeh tak puas hati tuh.
Btw, aku ucapkan tahniah dekat 'ABANG Iman' sebab dilantik sebagai ketua pengawas :O
Abang? Ohmayyy! Hahaha.

Tolong jangan tanya kenapa aku punya ayat macam KelingMabukss